28 Ağustos 2016 Pazar

TURGUTREİS D-MARİN KLASİK MÜZİK FESTİVALİ


FESTİVALİN ARDINDAN

Bu festival için aylar öncesinden kombine biletimi aldım.Biletix'ten.
Bodrum'da yaşa ve biletini Biletix'ten al.
Olacak şey değil.
Yooo başka bir yerden alamıyorsun ki,mecbursun.A B C bloklarından da bilet satın alamıyorsun.
Onlar herhal kendi misafirleri için.
Turgutreis'e gidip gelmek beni yordu.
Şimdiden bir şey demek istemiyorum ama seneye herhalde kombine bilet almam.





Doğuş Grubu kurucu ortaklığıyla bu yıl 12'ncisi düzenlenen Uluslararası D-Marin Klasik Müzik Festivali, 20-27 Ağustos tarihleri arasında yapıldı. Sanatsal programlama ve planlaması Pozitif Live tarafından üstlenilen festival,klasik müziğin dünyaca ünlü,öncü orkestralarını ve müzisyenlerini bir kez daha Bodrum’a taşıdı.
Süresi 8 güne uzatılan ve bilet gelirleri Tohum Otizm Vakfı ve otizmli çocuklar ile ailelerine yönelik çeşitli projelerde kullanılmak üzere Bodrum Sağlık Vakfı’na bağışlanan festival,
bu yıl D-Marin Turgutreis’te başlayıp Bodrum’a yayıldı.






12. Uluslararası D-Marin Klasik Müzik Festivalinde çektiğim fotoğrafları ve kaydını yaptığım gün batımı konserlerinden bazı görüntüleri aşağıda sizlerle paylaşıyorum.
İyi seyirler...



Dmarinklasikmüzikfestivalinin son konseri Bodrum Kalesinde "Lura" konseriydi.Güçlü sesi yanında sıcakkanlı,güleryüzlü,espirili bir sanatçı olan "Lura" güzel şarkılarıyla nasıl geçtiğinin farkında olmadığımız dakikalar yaşattı.











NOT 1:
Festivalle ilgili daha ayrıntılı bilgi almak istiyorsanız aşağıda ki internet adresini ziyaret edebilirsiniz;


NOT 2:
Fotoğraflar ve kayıtlar bana aittir.

Hiç yorum yok: